....عیدتون مبارک....

 

نوروز ایین رفاقت را نگاهبانی می کند

که

باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند..

 به یاد اولین پستم:

خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند

و دست منبسط نور روی شانه ی آنهاست.

نه وصل ممکن نیست ،

همیشه فاصله ای است،

اگرچه منحنی آب بالش خوبی است

برای خواب دلاویز و ترد نیلوفر،

همیشه فاصله ای است.....

وعشق صدای فاصله هاست

صدای فاصله هایی که غرق ابهامند

صدای فاصله هایی که مثل نقره تمیزند

وبا شنیدن یک هیچ می شوند کدر.....