![]()
چه کس می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی ؟
چه کسی می داند
که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟
پیله ات را بگشا ....تو به اندازه یک پروانه زیبایی![]()
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۸/۰۵/۱۱ ساعت ۱۱:۳۵ ب.ظ توسط سمیرا
|